30. mai 2014

Et knippe godbiter

Det er ikke til å stikke under en designerstol at Instagram har tatt over mye av bloggingen. Selv prøver jeg å blogge når jeg har tid og lyst, spesielt til å få tatt ordentlige bilder med speilrefleksen. Når bildene vises såpass store vil jeg liksom at det skal være litt mer kvalitet enn et kornete mobilbilde! MEN! Det betyr ikke at jeg synes det ikke går an å poste mobilbilder på blogger, tvert i mot! Det er visst bare en liten greie jeg har for meg selv. 

Når det er sagt samles det jo mange fine bilder og minner på mobilen som jeg får lyst til å vise fram her; for det første får man se dem større enn på den lille mobilskjermen, bloggen har sikkert lesere som ikke er på Instagram og kanskje slike bilder kan fortelle litt mer om meg som står bak bloggen? Ikke veit jeg. Det jeg veit er at jeg ikke skal argumentere med meg selv mer rundt dette og heller vise dere et knippe godbiter fra bildealbumet på mobilen som er knipset den siste tida.


Et stilleben på kjøkkenbordet. 
Duftlys fra Keiserens Nye (fra goodiebag på Designevent), plante og potte fra IKEA, melkeflaske fra bruktbutikk og liten brun vase fra loppis, kort fra Emmeselle, fjøl fått i goodiebag på bloggtreff hos Storeys.


Ofte må lysten for å lese interiørblader vike for andre litt kjedeligere ting... men når jeg først har tid er dette en favoritt!
KK Living, krukke fra Kähler. Godteriet er bare til pynt, liker faktisk ikke sånn skumgodteri ;)


Jeg går til og fra jobb så ofte jeg har tid, helst hver dag! På veien er det mye fint å se på, og øynene mine leter stadig etter gode motiver. Som denne porten i Øvrefoss, øverst i Markveien, som jeg synes ligner på noe man kunne sett i Roma eller Paris.


Ferske snittblomster til helga har visst blitt en vane :)


Var innom FINN (jobben) sin #enslagsbutikk i Grensen her om dagen. Nå er forresten brudekjolene byttet ut med sykler.


Sånn kan man også servere frokost. Dette var ikke hjemme hos meg, men på et seminar jeg var på.


Et stilleben på hylla over kontorplassen.
Diamantbildet er en DIY, terningen og notatboka med A på (fra Designletters) fikk vi i goodiebag på Designevent, babushkaer i tre fikk jeg i goodiebag på #bloggbliss i fjor, fersken-/korallfarget bånd fra HAY og The book of sculls.


Jeg prøver å løpe noen turer innimellom, og må si prøver, for intensjonen er visst bedre enn gjennomføringevnen. Men dette bildet utover Torshovdalen er fra en tur jeg kom meg på. Oslo er fin, da!


Et hverdagslig kaffepauseøyeblikk blant nye kule møbler på jobben.


Også et gladbilde fra i går, da jeg møtte fine jenter til grillings!

Var det greit å få noen glimt fra hverdagen og bilder fra mobilen her, eller?
Håper det :)

Ha ei fin helg, nyt sola og smil!

//
Some instamoments from my phone.

2 kommentarer:

Nydelige bilder til å bli glad av :) God helg fra Anette :)

Nydelige bilder! Heldigvis følger jeg deg på Insta, men absolutt fint å dele IG bilder også på bloggen! :D Ha en god helg!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)