4. juni 2014

Birthday wishlist

Det nærmer seg visst bursdag, og da er det vel lov å ha noen bursdagsønsker? :)
Jeg har ihvertfall fått noen spørsmål om hva jeg ønsker meg, så da skal jeg ikke være vrang jeg altså.




Pute fra by Lassen i pudderfarge
Menu pepperkvern (salt også, men pepperkverna er ødelagt så det er mest nødvendig)
Glassklokke - uten noe dilldall på toppen, helt plain!
Grønne planter, gjerne en Monstera som på bildet
Pute fra HAY i lyserosa
DAB-radio, gjerne iPal, men andre går også bra. Hvit eller sølvgrå.
Gavekort funker også fint, altså :)

//
Some wishes for my birthday

1 kommentarer:

Det var fine ønsker det:))
Gøy med bursdag!!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)