6. juli 2014

J U N I med telefonen

Ferie! Sommer og ferie! Sommerferie!
Jeg bryter ut med små ticks og sier "ferie" støtt og stadig. Det er ferie!
Etterlengtet sommerferie som jeg har planer om å nyte til fulle.
Har startet med å sove lenge, gjøre ingenting, lese blogger... ferie!

Telefonen er full av bilder fra juni, og jeg tenkte jeg ville vise dere noen her.
Det er fint å ta vare på minner.


Juni var glede over å bli kalt "DIY-dronning" av Kamille.
(Føler jeg må gjøre noe for å leve opp til tittelen snart ;))

Juni var tur til Bergen med min kjære.
Drinker på The tasting room (rett ved Den Nationale Scene - ta en tur!) og utsikt fra Fløyen, labbing rundt i fineste byen. Bergen i mitt hjerte.





Juni var tur til Grimsøy i Skjeberg med avdelingen på jobben.
Hytta til kollega Maiken er en perle!




I juni ble det gjort noen fornyelser på plantefronten.



[sponset] Jeg var så heldig å få et duftlys fra JOIK og snilleste Leonore. Oransjefargen i bildet skulle symbolisere at jeg heier på Nederland i fotball-VM.
Adresseboka fikk jeg i goodiebag'en på Designevent i Trondheim, den er fra Norway Designs.



Kay Arne filosoferte litt....



I mai og juni ble det to turer til operaen for å se Svanesjøen. Nydelig!




Noen bilder ble tatt bare fordi...


Jeg feriet 33-årsdag og var så heldig å få roser fra kjæresten min og en litt merkelig, men fin rosa plante fra foreldrene mine.




Stua vår i juni


Sashimi til middag slår aldri feil


I månedens utfordring på NIB var temaet uterom og det var Mrs Hardy som stakk av med seieren. Utfordringen var i samarbeid med FINN, og uterommet ble gjenskapt i #enslagsbutikk med ting fra FINN torget. Jeg har (dessverre;)) ikke hatt noe med det å gjøre, men måtte innom butikken for å ta et bilde!


Og juli er i gang. Det blir ferie, ut på tur og avslapning.
Satser på å stikke innom her også :)
God sommer!

//
Pictures from my phone - this was june.

1 kommentarer:

Deilige minner!
De må man gjemme godt inntil hjertet og ta frem når man trenger litt påfyll <3
Her gleder vi oss også til ferie.Familie. Venner. Sjøliv og latter. Til å ta dagene som de kommer uten å måtte planlegge og tilrettelegge lang tid i forkant. Men først noen kaoskontrolldager. Må ha det greit til jeg kommer hjem så jeg kan starte opp med høstens prosjekter som drenering, utforsking av finn.no og hvordan legge ut ting for salg... Tror egentlig jeg bør invitere deg opp til det så jeg kommer meg igang. Helt håpløs på det området, og jeg skal TØMME! Gamle møbler, nips og naps. MYE skal bort. Vi må nemlig ha plass til å leve.Nå tar tingene over. Vi får ikke puste. Evig kaos. Kan ikke leve slik. Blir ikke mye kreativitet av slikt!

Men frem til da trenger batteriene påfyll. MYE energi.

Ha en strålende ferie! Håper vi ses igjen en gang :)
Klemmer!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)