5. august 2014

Gul og rosa stue

Det var nødvendig med en opprydning!
Du veit, etter ferien der det meste flyter og man nesten ikke er inne. Ting hoper seg opp og man nesten får litt klaus av alt. Sånn følte ihvertfall jeg det, og tok en liten cleanup i stua.

Det flotte bildet er tilbake over spisebordet og en del ting er ryddet inn i skapet.
Ja, det er fortsatt mye stæsj her, så tenk på hvordan det var, haha :)
Nå har jeg fjernet nesten alt som har blåfarge i stua, og kjører gult og rosa.
Det kan jo bli litt rotete med for mange farger også... vi får se hvor lenge jeg klarer å ha det slik, elsker jo mint og blågrønne farger!


Snille interiørvenninner ga meg rosa HAY-pute i bursdagsgave i juni, den har selvfølgelig fått hedersplass i sofaen!

Friske liljer og eucalyptus i vaser, fortsatt sommer ute og litt mindre rot.
Nå er det bare resten av leiligheten igjen.... ;)

//
I'm doing a pink and yellow theme in the livingroom right now.
We felt the urge to clean up a bit, after lazy summerdays that have been spend outdoor.
As you see I still have a lot of stuff, but I removed all the blue things. Too many colors going on.
My new pink HAY dot pillow has found it's way to the sofa, I was so lucky to get it for my birthday from nice friends earlier this summer.

Fresh lillies and eucalyptus in vases, still summer outside and a bit more clean.

2 kommentarer:

Du har det så fiiint!
Elsker leiligheten din :)
Kos deg i ny-ryddet stue!
Klem :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)