3. august 2014

Interiørshopping hos Ellos


 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12

Ellos har jeg mest forbundet med gardiner, sengetøy og dameklær, men jeg har jo fått med meg at det har begynt å røre seg skikkelig på interiørfronten der også!

En kikk på nettsidene ga mange aha-opplevelser og noen varer eller fem har havnet på ønskelista. En del av interiørvarene hos Ellos kan nok sies å være kopier eller ihvertfall sterkt inspirerte av litt dyrere merker. Om det er greit eller ikke får være opp til øyet som ser, men har man lyst på fine ting som ikke koster en formue kan det jo være et bra alternativ.

Ellos har også laget en inspirasjonsside for hjem og innredning med fine stylinger og tips. Verdt en titt!

Jeg laget en kollasje med ting jeg synes er fine og som godt kunne ha flyttet hjem til oss. Lenke til varene finner du i tallene under bildet. 

Ps: Jeg er på ingen måte sponset for å lage dette innlegget, jeg hadde bare lyst til å tipse dere om dette :)

//
A collage from Ellos' interior shop.

1 kommentarer:

Enig!! Ellos imponerer! Det har virkelig endret seg der de siste årene...
Tror nok jeg må innom å "snope" litt snart :) Ha en god ny uke!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)