2. september 2014

Lykkelig vinner

Dette er stas altså, tusen tusen takk til alle som stemte på meg!
Jeg tar med meg alle stemmer og gode ord, gjemmer dem i hjerte og sinn og er inspirert til å jobbe videre med dette som jeg liker så godt! Foto og interiør!

Jeg var så heldig å vinne et gavekort og nå blir det ny kontorstol!
Hvilken stol det blir ennå, veit jeg ikke. Det blir nok en runde med prøvesitting, for i tillegg til det visuelle er faktisk sittekomforten veldig viktig! Jeg sitter jo tross alt ganske mye foran datamaskinen, og da er det ergonomiske verdt å tenke på. Eames-stolen er fin altså, men ærlig talt, den er ikke særlig god å sitte i på hjemmekontoret ;)

Konkurransen og premien var forøvrig sponset av HomeNet.

//
Thank you for all the votes and nice words,
I'll bring them with me and I'm more inspired than ever!
I won a gift card, and I want to spend it on a new chair for the office!
It has to be nice to look at of course, but more important is it that it's comfortable!
I guess I have to go to my favorite brands and do some sitting! :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)