17. oktober 2014

DIY - Tre fine ting på en fredag vol. 10

Snart helg kjære dere, og tid for tre nye tips til prosjekter å gjøre i morgen. Eller søndag. Eller til uka for den saks skyld. Eller sånn som meg; en eller annen gang når jeg har tid ;)

Denne gangen har jeg egentlig ikke noe spesielt tema, bare ting jeg liker.

I dag har jeg et spennende møte på agendaen, pluss en del jobbing med å starte på noen blogger og hjemmesider for folk! Og noen ønsket noen råd ift både sosiale medier og interiør. Så gøy! Jeg er så happy for at oppdragene kommer!

Håper alle får en alldeles strålende fin helg!

Foto: Studio 34

Først ut denne vakre drømmefangeren! En sånn fikk jeg lyst til å lage! Det ser ikke så fryktelig vanskelig ut heller? Det er Tracy med bloggen Studio 34 som viser hva slags utstyr og hvordan du gjør det. Så hopp over dit og se da, vel!


Noen avlagte vaser kan få en ny vår (høst!) med maling! Ideen fant jeg på bloggen ANNALEENAS HEM. Det ligger ingen omfattende beskrivelse der, men nok til at jeg tror vi skal få det til?

Til slutt synes jeg denne musematta var litt søt! Har du et kjeleunderlag i kork fra IKEA er du ganske langt på vei. Sjekk inne på bloggen Curbly der Rachel Mae Smith har et gjesteinnlegg hvor hun forklarer alt! 

//
Three new DIY projects for the weekend!
Today I don't have a theme... these are just DIYs I like! :)
DIY Dream catcher - Studio 34
DIY Drip vases - ANNALEENAS HEM
DIY Mouse pad - Rachel Mae Smith / Curbly

1 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)