8. januar 2015

Interiørønsker i januar

Jeg er ganske flink til å ønske meg ting, men ikke like flink til å shoppe dem. Faktisk! Det er helt sant! Noen ganger er jeg irriterende fornuftig... Men å ønske seg ting uten å løpe rett til butikkene (eller klikke seg til nettbutikkene - enda lettere...) for å kjøpe dem er jo i grunnen en bra ting. Å glede seg til noe er jo halve gleden! Og for å være ærlig, noen ting jeg ønsker meg får jeg plutselig ikke lyst på lenger. Da var det kanskje mer et impulsønske som gikk over?
Uansett, i fjor startet jeg året med å ha shoppestopp, men i år har jeg ikke satt meg noe mål om det. Så mye shopping blir det vel ikke uansett, for til våren venter forhåpentligvis en kjøkkeoppussing som man må spare til! Ønsker kan man allikevel ha, så får vi se hvor lenge jeg ruger på disse.
Jeg har tross alt noen julegavepenger som skal få bein å gå på.


#1 Pute, Senze of Joy fra Vakre Rom | #2 Lysestaker, House Doctor fra Vakre Rom | #3 Daily planer fra Julia Kostreva | #4 2015 Prisms Calendar fra Julia Kostreva | #5 Concrete lamp, Menu fra Bolina | #6 Sengeteppe fra H&M Home | #7 Kryddermorter fra Granit | #8 Toalettrullholder, Ferm Living fra Alle Tiders Hjem


//
I'm good at having wishlists, but not that good to shop things from them... it's true actually! I'm just too sensible! 

I guess it's good to think things over before one runs right to the stores to buy stuff, and looking forward to things is almost as good as getting them. Almost... I've made this collage with some of my interior wishes, and I guess that I'll never get half of it, like ever. 
But I know a couple of things that's going to be bought... I got some money for Christmas that's burning in my wallet ;)

1 kommentarer:

Så fin den puten var! <3

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)